Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Реферативна база даних (9)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Пуцята І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
1.

Пуцята І. 
Радіо "Воскресіння" – духовний феномен нації [Електронний ресурс] / І. Пуцята // Теле- та радіожурналістика. - 2013. - Вип. 12. - С. 435-437. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tir_2013_12_79
Попередній перегляд:   Завантажити - 626.233 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Пуцята І. 
Писанка – джерело таємничості [Електронний ресурс] / І. Пуцята // Теле- та радіожурналістика. - 2013. - Вип. 12. - С. 468-470. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tir_2013_12_87
Попередній перегляд:   Завантажити - 738.642 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Пуцята І. 
Невербальна семіотика в телевізійній комунікації [Електронний ресурс] / І. Пуцята // Теле- та радіожурналістика. - 2014. - Вип. 13. - С. 298-302. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tir_2014_13_43
Попередній перегляд:   Завантажити - 783.74 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Пуцята І. 
Синергетична сутність тележурналістики крізь призму метамови [Електронний ресурс] / І. Пуцята // Теле- та радіожурналістика. - 2015. - Вип. 14. - С. 230-234. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tir_2015_14_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 322.618 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Пуцята І. С. 
"Філософія повсякденності” в практиці "Першого Національного” та "ICTV” [Електронний ресурс] / І. С. Пуцята // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - № 1. - С. 119-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2016_1_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 268.286 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Пуцята І. 
Естетика слова і зображення у соціальних ток-шоу: український досвід [Електронний ресурс] / І. Пуцята // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Журналістські науки. - 2018. - № 896. - С. 127-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnulpjn_2018_896_19
Проаналізовано ток-шоу як жанр масової культури. Розглянуто шоу як багатогранний засіб заповнення телевізійного ефіру, багатофункціональний аспект масової і міжособистісної комунікації. Саме композиційні особливості виділяють ток-шоу серед інших видів дискурсу і визначають його вплив на формування світогляду. Показано, що ефективність досягається за допомогою роботи за певними схемами.
Попередній перегляд:   Завантажити - 151.761 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Пуцята І. С. 
Інфодемія як метод маніпуляції на телеканалах 1+1, СТБ, ICTV, ІНТЕР [Електронний ресурс] / І. С. Пуцята // Communications and communicative technologies. - 2021. - Вип. 21. - С. 52-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/cctech_2021_21_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 5.218 Mb    Зміст випуску     Цитування
8.

Пуцята І. С. 
Трансформація прийомів інфотейнменту в контенті всеукраїнських телеканалів [Електронний ресурс] / І. С. Пуцята // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2021. - № 4. - С. 40-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2021_4_8
Мета роботи - дослідження шляхів трансформації прийомів інфотейнменту, які нині використовують у новинних сюжетах та новинних передачах усеукраїнських телеканалів. Методологія дослідження грунтується на вивченні та узагальненні теоретичного осмислення явища інфотейнменту в науковій літературі; використанні реферативно-аналітичного, індуктивно-дедуктивного, порівняльного методів для структурування теоретичного матеріалу, а також методів аналізу та синтезу при роботі з контентом новин; описового методу під час характеристики прийомів інфотейнменту в журналістиці новин. Результатами дослідження є опис прийомів інфотейнменту, визначення перспектив розвитку. Досліджено, що в Україні інфотейнмент у найбільш завершеній формі існує у двох форматах: інформаційно-розважальному (ранкові шоу, авторські телепередачі новин) та інформаційно-публіцистичному (власне випуски новин, різні журналістські розслідування та журналістські проєкти). При цьому інфотейнмент у практичному аспекті перебуває у процесі постійної трансформації, створюючи нові форми не лише подання, а й одержання інформації. У зв'язку із цим інфотейнмент має низку прийомів, які в сукупності утворюють саме досліджуване явище, трансформуючи його в соціально-комунікативний феномен, що визначає форму та зміст сучасного новинного телевізійного дискурсу. Елементи новизни виявляються в класифікації та описі форм подання новинних матеріалів, що виникли внаслідок трансформації інфотейнменту, а також визначенні шляхів його подальшого розвитку в українському телевізійному просторі новин.
Попередній перегляд:   Завантажити - 208.465 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Пуцята І. 
Сучасні методи подачі інформації в контенті всеукраїнських телеканалів: від лонгріду до фінішингу [Електронний ресурс] / І. Пуцята // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Журналістика. - 2022. - № 1. - С. 28-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnulpjn_2022_1_6
Розглянуто проблеми, пов'язані з підвищенням актуальності телевізійних новинних програм в умовах гострої конкуренції між телебаченням і такими сучасними засобами масової комунікації, як: інформаційні стрічки новин, блоги, соціальні мережі, ютюб-канали, які в силу своїх технічних можливостей можуть забезпечити більш високу оперативність подачі контенту новин у порівнянні з традиційними телевізійними випусками. У цих умовах каналам, а також авторам передач, що спеціалізуються на телебаченні в жанрі новин, доводиться шукати принципово нові підходи до їх трансляції, особливо з урахуванням можливостей сучасної людини за допомогою різних гаджетів постійно знаходиться в інформаційному просторі. Акцентовано увагу на тому, що для сучасного телебачення безперспективними є спроби "обігнати" Інтернет як джерело інформації. У наш час зусилля повинні бути спрямовані на створення таких форматів новин, які є простими, зручними для споживача та викликають живий інтерес і емоційний відгук. Саме такими форматами, що можуть сприяти вирішенню проблем інформаційного телебачення, є лонгрід і фінішинг. Вони орієнтуються на трансляцію новин через звернення до особи, героя телевізійної передачі, що є не лише формою підвищення конкурентоспроможності жанру, а й несе у собі значний соціальний потенціал, оскільки у центрі новин є людина, як основний творець подій та її учасник. Зазначено, що в основі даних форматів на українському телебаченні - людська історія, яка триває в часі, характеризує досить тривалий цикл подій, в яких герой бере участь. Нині такі прийоми активно використовують різні телевізійні проєкти, серед яких найбільш вдалими є: "В гостях у Дмитра Гордона", "Життя відомих людей", "Світські новини", на прикладі цих проєктів описано особливості форматів лонгріду та фінішингу, визначено їхні характерні риси, а також їхню перспективність у контексті вирішення проблем вітчизняного новинного жанру на телебаченні.
Попередній перегляд:   Завантажити - 205.25 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Пуцята І. 
Шоктейнмент та інфотейнмент як методи подачі інформації на українському телебаченні [Електронний ресурс] / І. Пуцята // Communications and communicative technologies. - 2022. - Вип. 22. - С. 126-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/cctech_2022_22_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 294.265 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Пуцята І. С. 
Сучасні методи впливу на підсвідомість глядацької аудиторії в телемарафоні "єдині новини" [Електронний ресурс] / І. С. Пуцята // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2022. - № 4. - С. 69-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2022_4_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 770.783 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Пуцята І. 
Медіамістифікація у контенті всеукраїнських телеканалів: український досвід [Електронний ресурс] / І. Пуцята // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Журналістика. - 2023. - № 1. - С. 80-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnulpjn_2023_1_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 336.786 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Пуцята І. 
Політичні ток-шоу на українських телеканалах: дотримання принципу об’єктивності (на прикладі телеканалу "1+1”, програми "Право на владу”) [Електронний ресурс] / І. Пуцята // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Журналістські науки. - 2019. - Вип. 3. - С. 37-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnulpjn_2019_3_8
Здійснено аналіз ток-шоу як жанру масової культури, що розглядається як багатогранний засіб заповнення телевізійного ефіру, багатофункціональний аспект масової та міжособистісної комунікації. Досліджено телепрограму "Право на владу", в якій можна простежити дотримання принципу об'єктивності. Виділено переваги та недоліки в проведенні ток-шоу. Звернено увагу на те, що основні принципи, на яких основане телешоу, правдивість і реальність того, про що ведеться мова. Практично завжди в шоу можна почути життєві неординарні історії - це своєрідна родзинка програми. Або ж просто на телешоу запрошують людей, які знають зміст проблеми не зі статистичних даних, а мають багатий особистий досвід роботи з тієї чи іншої теми. Політичні ток-шоу розглянуто як "замінник демократії", що витіснив реальну політику. Аналіз поглядів вітчизняних науковців, медіа-критиків і медіа-експертів свідчить про неоднозначність сприйняття програм і багатоцільову роль суспільно-політичних ток-шоу. Акцентовано на тому, що політичні телепроекти завжди орієнтовані не тільки на політиків, журналістів але й на середньостатистичну глядацьку аудиторію. Передбачається, що в кожній передачі буде запропоновано якесь, хоча б і проміжне, рішення поставленої проблеми. Потенційно такі програми можуть сприяти звільненню від поширених культурних страхів і упереджень. Нарешті, як і інші телевізійні проекти, ток-шоу повинні також розважати аудиторію, утримуючи її біля екранів. Саме композиційні особливості виділяють ток-шоу серед інших видів дискурсу та визначають його вплив на формування світогляду. Показано, що ефективність досягається за допомогою роботи за певними схемами. Саме вони сьогодні помітно впливають на формування обличчя телебачення. Стилістика сучасного телеефіру диктується законами видовища, елементи якого збагатили телевізійну публіцистику, утворивши, по суті, новий жанровий формат, який має характер шоу.
Попередній перегляд:   Завантажити - 171.384 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Пуцята І. С. 
Принципи порушення естетики телевізійного мовлення на прикладі ведучих "24 каналу" – Катерини Соляр та Артема Овдієнка [Електронний ресурс] / І. С. Пуцята // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2023. - № 4. - С. 132-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2023_4_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 664.787 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського